Sociable

martes, 24 de diciembre de 2013

"FUN Ó MERCADO" - FESTIVAL NADAL 2013 - CEIP O CASTIÑEIRO





Fun ó mercado a mercar café
e a formiguiña subiume polo pé
eu sacudín, sacudín, sacudín
mais a formiguiña non paraba de subir

Fun ó mercado a mercar champú
e a formiguiña picoume no cú
eu sacudín, sacudín, sacudín
mais a formiguiña no paraba de subir

Fun ó mercado a mercar azafrán
e a formiguiña e picou na miña man
eu sacudín, sacudín, sacudín
pero a formiguiña non paraba de subir.

Fun ó mercado a comprar lentellas
e a formiguiña e picoume nas orellas codo (bis)
eu sacudín, sacudín, sacudín (bis)
pero a formiguiña non paraba de subir (bis)

Fun ó mercado a comprar regaliz
e a formiguiña e picoume no meu nariz
eu sacudín, sacudín, sacudín
pero a formiguiña non paraba de subir

Fun ó mercado a comprar lentellas
e a formiguiña e picoume nas orellas codo
eu sacudín, sacudín, sacudín
pero a formiguiña non paraba de subir 

Fun ó mercado a mercar café
e a formiguiña subiume polo pé
eu sacudín, sacudín, sacudín
mais a formiguiña non paraba de subir


Fun ó mercado.pdf by ceipcastinheiro






http://www.editorialgalaxia.es/catalogo/libro.php?id_libro=0011250003

María Fumaça é un proxecto musical de celebración da vida. Ducias de artistas cantando a alegría de vivir. Uxía, Sérgio Tannus, Magín Blanco, Isaac Palacín, Tanxarina, Carlos Blanco, o noso Ruí, Familia Domínguez Senlle e moitas amigas e amigos... viaxan nun libro-disco, con CD e DVD, no tren máis festeiro que nunca houbo nin haberá.


Libros da colección Sonárbore

Unha nova colección para achegar a música aos máis pequechos e pequechas da casa.




1. 
   Herrera, Susa
   Mamá Cabra, 

2. 
   Mamá Cabra, 

3. 
   Mamá Cabra, 

4. 
   Uxía, 
   VV.AA., 

5. 
   Mamá Cabra, 

6. 
   Uxía, 

7. 
   Díaz, Pablo

No hay comentarios:

Publicar un comentario